Розмір шрифта:
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Остання редакція: 2024-04-17
Анотація
У цій статті розглянуто основні проблеми маркетингу на українських підприємствах, визначено ряд негативних тенденцій у маркетинговій діяльності підприємств
Ключові слова
маркетинг; маркетингова стратегія; підприємства
Посилання
- Набока Р. М. Проблеми застосування стратегічного маркетингу на підприємствах України. ред. З. В. Коренко. [Електронний ресурс] URL: http://www.rusnauka.com/21_NNP_2010/Economics/70722.doc.ht
- Куценко К. І. Проблеми розвитку маркетингу в україні за умов трансформаційної економіки. [Електронний ресурс] URL: http://www.repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/21586/1/Тези-Куценко%202.pdf
- Тульчинська С. О. Сучасні проблеми маркетингової діяльностi на підприємстві. [Електронний ресурс]URL: http://sb-keip.kpi.ua/article/view/47654
- Курячей А. А. Проблеми розвитку маркетингу в україні та шляхи їх вирішення. [Електронний ресурс]URL: http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-2505/
Повний текст:
PDF