КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Анастасія Копильцева

Остання редакція: 2024-04-17

Анотація


У цій статті розглянуто основні проблеми маркетингу на українських підприємствах, визначено ряд негативних тенденцій у маркетинговій діяльності підприємств

Ключові слова


маркетинг; маркетингова стратегія; підприємства

Посилання


  1. Набока Р. М. Проблеми застосування стратегічного маркетингу на підприємствах України. ред. З. В. Коренко. [Електронний ресурс] URL: http://www.rusnauka.com/21_NNP_2010/Economics/70722.doc.ht

  2. Куценко К. І. Проблеми розвитку маркетингу в україні за умов трансформаційної економіки. [Електронний ресурс] URL: http://www.repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/21586/1/Тези-Куценко%202.pdf

  3. Тульчинська С. О. Сучасні проблеми маркетингової діяльностi на підприємстві. [Електронний ресурс]URL: http://sb-keip.kpi.ua/article/view/47654

  4. Курячей А. А. Проблеми розвитку маркетингу в україні та шляхи їх вирішення. [Електронний ресурс]URL: http://www.spilnota.net.ua/ua/article/id-2505/

Повний текст: PDF