Остання редакція: 2024-04-22
Анотація
Ця стаття досліджує вплив інноваційних підходів на розвиток маркетингових стратегій підприємств. Вона аналізує роль інновацій у формуванні стратегічного плану підприємства, вказуючи на їхню значущість як джерело конкурентної переваги. Далі розглядається процес розробки і впровадження інноваційних стратегій в маркетингу, включаючи адаптацію до змінних умов ринку та їхній вплив на конкурентоспроможність підприємств. На основі аналізу сучасних тенденцій та прикладів успішної практики впровадження інноваційних стратегій робиться висновок про важливість інновацій для стабільного розвитку підприємств у сучасному бізнес-середовищі.
This article explores the impact of innovative approaches on the development of marketing strategies for enterprises. It analyzes the role of innovation in shaping the strategic plan of a company, emphasizing their significance as a source of competitive advantage. Furthermore, the process of developing and implementing innovative marketing strategies is examined, including adaptation to changing market conditions and their impact on the competitiveness of enterprises. Based on an analysis of current trends and successful case studies of implementing innovative strategies, the article concludes on the importance of innovation for the sustainable development of enterprises in the modern business environment.
Ключові слова
Посилання
Менеджмент та маркетинг інновацій: монографія /За заг. ред. д.е.н. проф. С.М. Ілляшенка. — Суми: ВТД "Університетська книга", 2004. — 616 с.
Гриньов А.В. Оцінка інноваційного потенціалу підприємства / Гриньов А.В. // Проблеми науки. — 2003. — №12. — С.12—17.
Локтіонова О. С. Визначення цінової усталеності інноваційних товарів на ринку. Вісник НТУ ХПІ. 2018. № 15. (1291). С. 144–147.
Петрицька О.С. Економічний аналіз: перспективи розвитку. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2015. №. 3. С. 67–71.
Саух І.В. GAP-аналіз як методика формування стратегії розвитку фінансового потенціалу туристичного підприємства. Economic annals XXI. 2016. №. 162. С. 79–83.
Ілляшенко Н.С. Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу / Н.С. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. — 2009. — № 4. — С. 42—47.