КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РОЗРІЗІ ГЛОБАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Олександр Йосипович Лесько, В. О. Стець

Остання редакція: 2024-02-12

Анотація


В даній роботі було розглянуто удосконалення маркетингової діяльностї в розрізі глобальних маркетингових комунікацій. Розкрито необхідність використання глобальних маркетингових комунікацій в діяльності підприємства під час воєнного стану. Проаналізовано основні етапи впровадження глобальних маркетингових комунікацій та їх взаємозвязок.

Ключові слова


маркетинг; глобальних маркетингових комунікації; підприємство; менеджмент; удосконалення; етапи; оптимізація

Посилання


1. Лесько О.Й., Плотиця О.В. Використання CRM-систем в збутовій діяльності підприємства. Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)». Вінниця: ВНТУ. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023

2. Прокопишин О. С. Система антикризового управління як підгрунтя попередження кризових явищ на підприємствах. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 9. С. 40–45. DOI: 10.32702/2306-6814.2021.9.40

3. Shevtsov Y., & Obolenska T. Management of global marketing communications in the context of international business. Economics &Education (Index Copernicus, Google Scholar). 2020. №5(2). С. 90-95. DOI: 10.30525/2500-946X/2020-2-13.


Повний текст: PDF