КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК НЕОБХІДНИЙ АСПЕКТ ЯКІСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Владислав Русланович Четвертуха

Остання редакція: 2024-01-09

Анотація


Необхідність цифрової трансформації освітнього процесу обумовлена глобальними процесами переходу до цифрової економіки та цифрового суспільства. У статті розглянуто проблему цифровізації освітнього середовища як необхідного аспекту якісного освітнього процесу. Схарактеризовані основні напрямки розвитку цифрових освітніх технологій, які допоможуть розширити можливості традиційних моделей навчання, засновані на створенні єдиного цифрового освітнього простору.

Ключові слова


цифровізація, заклади вищої освіти, якість навчання, підготовка фахівців, дистанційне навчання

Посилання


1. Dembitska S., Kuzmenko O. Improvement of self-educational activity of students of technical specialties based on innovative society development (on the example of studying physics). Knowledge, Education, Law, Management. 2021. № 2 (38), vol. 1. C. 24–30

2. Dembitska S., Kuzmenko O. Innovative trends in higher education in the context of sustainable development (on the example of physics and technics disciplines). Collective monograph. Science and education for sustainable development. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts University of Technology, Katowice. Monograph 50. Publishing House of University of Technology, Katowice. 2022. С.203–209.

3. Kuzmenko O., Rostoka M., Dembitska S., Topolnik Y., Miastkovska M. Innovative and Scientific ECO Environment: Integration of Teaching Information and Communication Technologies and Physics. Innovative and Scientific ECO Environment: Integration of Teaching Information and Communication Technologies and Physics. In: Auer M.E., Hortsch H., Michler O., Köhler T. (eds) Mobility for Smart Cities and Regional Development - Challenges for Higher Education. ICL 2021. Lecture Notes in Networks and Systems. Springer, Cham. 2021. vol 390. Р.29–36 https://doi.org/10.1007/978-3-030-93907-6_4

4. Дембіцька С.В., Кобилянська І. М., Пугач С.С. Вдосконалення організації самостійної роботи студентів ЗВО за умов дистанційного формату навчання. Науковий вісник МДУ. Серія «Педагогіка та психологія». 2020. Том 6, № 2. С. 9–19.

5. Карплюк С.О. Особливості цифровізації освітнього процесу у вищій школі. Інформаційноцифровий освітній простір України: трансформаційні процеси і перспективи розвитку. Матеріали методологічного семінару НАПН України. 4 квітня 2019 р. / за ред. В. Кременя, О. Ляшенка ; укл. А.В. Яцишин, О.М. Соколюк. Київ, 2019. С. 188–197.

6. Кучерак І.В. Цифровізація та її вплив на освітній простір у контексті формування ключових компетентностей. Теорія і методика професійної освіти. 2020. Випуск 22. Т.2. С. 91–94.

7. Трифонова О. М. Інформаційно-цифрова компетентність: зарубіжний та вітчизняний досвід. Наукові записки Центрально українського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. 2018. Вип. 173 (2). С. 221–225

8. Худавердієва В. Тенденції цифрової трансформації освіти в сучасних умовах. Педагогічні науки та освіта. 2022. Випуск XL–XLI. С. 102–109 


Повний текст: PDF