Остання редакція: 2023-12-27
Анотація
Досліджено важливість ефективного управління мультикультурним середовищем як ключового фактору конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах. Досліджено основні функціональні характеристики мультикультурних аспектів у стратегії управління підприємством. Визначено мету оптимізації стратегії управління підприємством з огляду на міжкультурні аспекти. Окреслено основні кроки щодо підвищення ефективності міжкультурних комунікацій в стратегічному управлінні підприємства.
Ключові слова
Посилання
1. Fons Trompenaars and Charles Hampden-Turner, Riding the Waves of Culture: Understanding Diversity in Global Business, 2nd ed. (New York: McGraw Hill, 1998), 83-86
2. Петрова І. Етичні підстави крос-культурних комунікацій в умовах глобалізації / І. Петрова, Ф. Чанхиєва //Економічний часопис. – 2011. – № 22. – С. 108–117.
3. Кривобок К. В. Міжкультурні особливості в процесі управлінських комунікацій / К. В. Кривобок, Ю. М. Котельникова, І. О. Кінас // Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. Всеукраїнський науковий журнал. - 2023. - № 1-2. – С. 18 – 24.