КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ПІДХІД ЩОДО ГЕЙМІФІКАЦІЇ ПРОЦЕСУ ТЕСТУВАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ
Ігор Ростиславович Арсенюк, Андрій Іванович Вдовиченко

Остання редакція: 2023-12-21

Анотація


Досліджено передумови застосування та основні принципи гейміфікації процесу тестування під час навчання. Розроблено алгоритм та програму для полегшеного опанування навчальних дисциплін за рахунок їх гейміфікації. Розроблену програму протестовано у різних режимах та підтверджено правильність її роботи.

Ключові слова


ейміфікація навчання; гейміфікація тестування; тестування знань

Посилання


Khaleel F. Methodology for developing gamification-based programming language framework/ URL: https://www.researchgate.net/publication/323818035_Methodology_for_developing_gamification-based_learning_program-ming_language_framework

Andreev I. What is gamification.  URL: https//www.valamis.com/hub/gamification

Landers N. Developaing theory of gamification learning URL: https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/104687811-4563660

Вдовиченко А. І. Поняття геймифікації у процесі навчання та приклад її програмної реалізації./ А. І. Вдовиченко, І. Р. Арсенюк // Тези доповідей LІ науково-технічної конференції факультету автоматизації та інтелектуальних інформаційних технологій. – Вінниця: ВНТУ, 2022. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/16080 /13575

Подуфалов М. С. Використання штучного інтелекту в розвиваючих комп'ютерних іграх / М. С. Подуфалов, І. Р. Арсенюк // URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/2134/1687


Повний текст: PDF