Остання редакція: 2023-12-28
Анотація
У роботі розглядається взаємодія між політикою та медіа, а також їх вплив на формування поглядів і переконань громадськості. Досліджується роль засобів масової інформації у формуванні політичних дискусій, популяризації кандидатів та партій, а також вплив ЗМІ на вибори та прийняття рішень громадянами.
POLITICS AND MEDIA: INTERACTION AND INFLUENCE ON PUBLIC OPINION
Abstract
The article examines the interaction between politics and the media, as well as their influence on the formation of public views and beliefs. The role of the media in shaping political discussions, popularising candidates and parties, as well as the influence of the media on elections and citizens' decision-making is explored
Ключові слова
Посилання
1. Блінцова В. О. Процес медіатизації політики та функції мас-медіа у сучасному суспільстві - CORE. Одеса, 2013. URL: https://core.ac.uk/display/50593532?utm_source=pdf&utm_medium=banner&utm_c ampaign=pdf-decoration-v1.
2. Городенко Л. М. Засоби масової комунікації у контексті громадської думки: формування, функціонування, жанрові прийоми. Київ, 2003. URL : http://disser.com.ua/content/242464.html.
3. Демиденко Н. Політологія: навчальний посібник. Суми: електрон. вид., 2022. 318 с. URL: https://dspace.univd.edu.ua/server/api/core/bitstreams/d89f768d-2b72-468d-b99e64dc28425f83/content
4. Конституція України. Розділ II. Офіційне інтернет-представництво Президента України. URL: https://www.president.gov.ua/ua/documents/constitution/konstituciya-ukrayini-rozdil-ii.
5. Мовчан П. Медіа-конструювання та громадська думка. Віче. 2008. № 9/10. С. 24–25.
6. Новітня політична лексика (неологізми, оказіоналізми та інші новотвори) / І. Я. Вдовичин, Л. Я. Угрин, Г. В. Шипунов та ін.; за заг. ред. Н. М. Хоми. Львів: «Новий Світ – 2000», 2015. 492 с.