КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВАХ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ
Віталій Олександрович Огневий, Олег Юрійович Бевз

Остання редакція: 2023-12-16

Анотація


Анотація. В роботі сформовані стратегії трансформаційних змін підприємств автомобільного транспорту, впровадження яких призведе до розвитку підприємства, тобто підвищення конкурентоспроможності на ринку транспортних послуг та підвищення прибутковості. Всі запропоновані стратегії описані та зведені в чотири напрямки можливих трансформаційних змін: структурний, функціональний, організаційний, управлінський.

 

 

Abstract. In the work, strategies for the transformation of road transport enterprises are formed, the implementation of which will lead to the development of the enterprise, i.e. increasing competitiveness in the market of transport services and increasing profitability. All the proposed strategies are described and summarized in four directions of possible transformational changes: structural, functional, organizational, managerial.


Повний текст: PDF