Розмір шрифта:
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Остання редакція: 2023-06-18
Анотація
У статті розглянуто різні аспекти використання ІКТ та визначення специфіки навчальних середовищ, які засновані на комп’ютерних та інформаційно-комунікаційних технологіях.
Ключові слова
заклад вищої освіти; викладачі; інформаційно-комунікаційні технології; вища математика
Посилання
- Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія / В. Ю. Биков. – К. : Атака, 2008. – 684 с.
- Гуревич Р. С. Інформаційні технології навчання: інноваційний підхід : навчальний посібник / Гуревич Р. С., М. Ю. Кадемія, Шевченко Л.С. – Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2012. – С.34.
- Жук Ю.О. Особистісний простір учня в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Ю.О. Жук // Інформаційні технології і засоби навчання. 2012. – №3. – С.29.
- Хом’юк І.В. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання вищої математики у технічних ЗВО / І. В. Хом’юк, С.А.Кирилащук, В.В.Хом’юк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія, 2022. – № 69 . – С.38-45.
- Khomyuk V.V. Information and communication technologies in the process of studying mathematics : modern challenges. Innovative paradigm of the development of modern physical-mathematical sciences : Collective monograph. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2022. – Р. 231-260.
Повний текст:
PDF