Розмір шрифта:
ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДУ ЗАПІКАННЯ ДЛЯ СТВОРЕННЯ 3Д МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ІГОР
Остання редакція: 2023-06-01
Анотація
Описано метод, який використовують для перенесення текстур з однієї моделі на іншу, що дозволило зменшити кількість полігонів на моделі, не втративши деталізацію.
INVESTIGATION OF THE BAKING METHOD FOR CREATION
3D MODEL FOR THE GAME
The method used to transfer textures from one model to another is described, which made it possible to reduce the number of polygons on the model without losing detail.
Ключові слова
запікання, baking, 3д модель, 3д-моделювання, процес
Посилання
- Gahan A. T. 3ds Max Modeling for Games / A. T. Gahan. — М. : Baking, 2011. — 213 с.
- Романюк О.Н. Комп`ютерна графіка : навчальний посібник / О.Н. Романюк, О.В. Романюк, Р. Ю. Чехместрук.– Вінниця : ВНТУ, 2022. – 141 с.
- Романюк О. Н. Високопродуктивні методи та засоби зафарбовування тривимірних графічних об'єктів: монографія / О. Н. Романюк, А. В. Чорний. — Вінниця: УНІВЕСУМ-Вінниця, 2006. — 190 с.
- Романюк О. Н. 3DS MAX для початківців / О. Н. Романюк, В. В. Войтко, О. О. Досужій, В. Б. Романенко, О. В. Романюк, М. Д. Обідник. — Вінниця: Едельвейс, 2015. — 100 с.
Повний текст:
PDF