КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)

Розмір шрифта: 
ДЕЯКІ АСПЕКТИ РЕЛОКАЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Олена Романівна Липецька

Остання редакція: 2023-05-22

Анотація


У роботі досліджено науково-теоретичне підґрунтя розробки маркетингової стратегії на підприємстві.Проаналізовано основні причини та етапи формування маркетингової стратегії.

Ключові слова


маркетингова стратегія, розробка, ефективність.

Посилання


1. Зайчук Т. О. Стратегічний маркетинг органічних продуктів харчування: монографія. Київ : КНЕУ ім. ВадимаГетьмана, 2012. 265 с.2. Кривошеєва Н.М., Коваленко Я.В. Особливості інноваційного маркетингу в діяльності сучасних підприємств /Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої 50-річчю заснування Харківськогодержавного університету харчування та торгівлі. 2017. С. 51-53.3. Бурєннікова Н. В., Люлька Д. С. Деякі особливості управління маркетинговою діяльністю на підприємстві в сучаснихумовах. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження,проблеми, перспективи (МН-2023)», Вінниця, 12-13 травня 2023 р. Електрон. текст. дані. 2023. Режим доступу:https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2023/paper/viewFile/165924. Бурєннікова Н. В. Теорія та філософія результативності функціонування підприємств як систем: оновлений погляд на шляхиреалізації функцій та управління. Бізнес Інформ. № 6. 2021. С. 190-196. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-7-162-170.

Повний текст: PDF