КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)

Розмір шрифта: 
ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Нікіта Леонідович Волошин

Остання редакція: 2023-05-17

Анотація


Досліджено понятійний апарат маркетингових комунікацій, в якому було розглянуто сутність марке-тингових комунікацій та визначено поняття "маркетингові комунікації" у науковій літературі. Проведено аналіз трактувань поняття "маркетингові комунікації" що містяться у працях вітчизняних та закордон-них вчених, визначено мету, функції та цілі маркетингових комунікацій. Досліджено поняття "канали мар-кетингових комунікацій", визначено переваги та недоліки найбільш поширених каналів маркетингових ко-мунікацій.

 

 

CONCEPTUAL APPARATUS OF MARKETING COMMUNICATIONS

Abstract:

The conceptual apparatus of marketing communications is researched, in which the essence of marketing communications is considered and the concept of "marketing communications" in the scientific literature is defined. An analysis of the interpretations of the concept of "marketing communications" contained in the works of domestic and foreign scholars is carried out, the purpose, functions and goals of marketing communications are defined. The concept of "channels of marketing communications" is studied, the advantages and disadvantages of the most common channels of marketing communications are determined.


Ключові слова


маркетингові комунікації; понятійний апарат; аудиторія; комунікація; канали маркетингових комунікацій; marketing communications; conceptual framework; audience; communication; marketing communication channels.

Посилання


Бутенко Н.В. Основи маркетингу. К.: Київський університет, 2004. 140 с.

 

Жашкевич И.В. Комплекс маркетингових комунікацій. URL: http://www.webstarstudio.com/

 

Примак Т.О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. К.: Експерт, 2010. 21 с.

 

Ілляшенко С.М. Маркетинг. Менеджмент. Інновації. Суми: Папірус, 2010. 621 с.

 

Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика. К.: Професі-онал, 2009. 320 с.

 

Армстронг Г., Котлер Ф. Вступ в маркетинг. М.: Вільямс, 2000. 640 с.

 

Ламбен Ж.-Ж. Стратегічний маркетинг. Европейська перспектива. СПб.: Наука, 1996. 589

 

Сміт П., Беррі К., Пулфорд А. Комунікації стратегіченого маркетингу. К: ЮНІТІ-ДАНА, 2001. 415 с.

 

Савчук В. Маркетингові комунікації компанії на ринку послуг [Дипломна робота, Національ-ний технічний университет "Дніпровська Політехніка"]. URL:https://ir.nmu.org.ua/bitstream/handle/123456789/162154/Савчук.pdf?sequence=1&isAllowed=y

 

Мистецько-видовищна телевізійна реклама в національно культурному просторі України по-чатку ХХІ століття: монографія. Київ: ТОВ «ДКС центр», 2021. 217 с.

 

Попова Н. В., Катаєв А. В., Базалієва Л. В., Кононов О. І., Муха Т. А. Маркетингові комуні-кації. Харків: «Факт», 2020. 315 с.


Повний текст: PDF