КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)

Розмір шрифта: 
УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
Дмитро Цісар, Олена Сметанюк

Остання редакція: 2023-03-29

Анотація


"Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства" зосереджується на вивченні методів та стратегій, які дозволяють підприємствам стати конкурентоспроможними на міжнародному ринку. Управління міжнародною конкурентоспроможністю охоплює широкий спектр дій, що включають аналіз ринку, розробку стратегій маркетингу, оптимізацію бізнес-процесів та удосконалення продуктів або послуг.

Ключові слова


міжнародна конкурентоспроможність, управління, підприємство, ринок, стратегії, маркетинг, бізнес-процеси, продукти, послуги.

Посилання


1. Колесник Ю.В. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємств: інформаційно-аналітичний бюлетень. Київ, 2010. С. 3–7.

2. Майер Дж. Міжнародне середовище бізнесу: конкуренція та регулювання в глобальній економіці. Київ: Либідь, 2002. 703 с.

3. Сіваченко І.Ю. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства (організації): навчальний посібник. Київ : ЦНЛ, 2003. 186 с.

4. Грицишин Н. Оцінка конкурентоспроможності підприємства. Вісник Львівського університету: Серія економічна. 2004. Вип. 33. С. 431–436.

5. Портер М. Конкуренція: навчальний посібник; пер. з англ. Нью-Йорк: Вільямс, 2001. 495 с.


Повний текст: PDF