КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)

Розмір шрифта: 
Психологічні фактори успішного вивчення іноземної мови
Юлія Юріївна Козюк

Остання редакція: 2023-01-04

Анотація


Досліджено психологічні засади процесу вивчення іноземної мови. Визначено та проаналізовано психологічні фактори, які впливають на успішність вивчення іноземної мови.


Ключові слова


іноземна мова; мова; мовлення; мовний бар’єр; мотивація; інтерес; пам’ять; мислення; робота.

Посилання


  1. Бочарова Д. П. Психологія та пам’ять. Теорія та практика навчання та роботи. Харків: Гуманітарний центр, 2007. 384 с.

 

  1. Зеленін Г. І. Когнітивні механізми засвоєння іншомовних текстів як фактор розвитку професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.03. Харків, 2009. 20 с.

 

3. Bohn, O.-S. (1986). Formulas, frame structures, and stereotypes in early syntactic development: Some new evidence from L2 acquisition. Linguistics, 24, 185–202.

 

4. Dahlin, K. I. (2011). Effects of working memory training on reading in children with special needs.Reading and Writing, 24(4), 479-491.

 

5. Насігіна О. М. Схильність до вивчення іноземних мов. URL:http://perevod.kr.ua/uk/11072017-r-shylnist-dovyvchennya-inozemnyh-mov

 

6. Мельничук С. А. Моя боротьба за мову. Київ : РАДДЕГУН, 2010. С. 7 9


Повний текст: PDF