КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)

Розмір шрифта: 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЖІВ КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРИ
Городецький Григорович Юрій

Остання редакція: 2022-12-16

Анотація


У цьому дослідженні здійснено розробку інформаційної технології підвищення рівня інтелектуальності персонажів комп'ютерної гри. У результаті проведення дослідження було розроблено принцип роботи штучного інтелекту персонажа, що керується комп’ютером та програмну реалізацію в вигляді комп’ютерної гри, яка реалізує штучний інтелект на практиці.

Ключові слова


штучний інтелект, комп’ютерний персонаж, комп’ютерна гра, алгоритм пошуку A*

Посилання


https://gamedev.stackexchange.com/questions/51693/difference-between-decision-trees-behavior-trees-for-game-ai

https://www.gamedeveloper.com/programming/designing-a-simple-game-ai-using-finite-state-machines

https://www.hindawi.com/journals/ijcgt/2015/736138/

https://www.worldcat.org/title/1021874142

Повний текст: PDF