Розмір шрифта:
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЖІВ КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРИ
Остання редакція: 2022-12-16
Анотація
У цьому дослідженні здійснено розробку інформаційної технології підвищення рівня інтелектуальності персонажів комп'ютерної гри. У результаті проведення дослідження було розроблено принцип роботи штучного інтелекту персонажа, що керується комп’ютером та програмну реалізацію в вигляді комп’ютерної гри, яка реалізує штучний інтелект на практиці.
Ключові слова
штучний інтелект, комп’ютерний персонаж, комп’ютерна гра, алгоритм пошуку A*
Посилання
https://gamedev.stackexchange.com/questions/51693/difference-between-decision-trees-behavior-trees-for-game-ai
https://www.gamedeveloper.com/programming/designing-a-simple-game-ai-using-finite-state-machines
https://www.hindawi.com/journals/ijcgt/2015/736138/
https://www.worldcat.org/title/1021874142
https://www.gamedeveloper.com/programming/designing-a-simple-game-ai-using-finite-state-machines
https://www.hindawi.com/journals/ijcgt/2015/736138/
https://www.worldcat.org/title/1021874142
Повний текст:
PDF