КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)

Розмір шрифта: 
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНЮВАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Аліна Віталіївна Бондарчук, Олена Анатоліївна Сметанюк

Остання редакція: 2022-12-01

Анотація


Розкрито актуальну необхідність дослідження методичних засад кількісного оцінювання мотиваційного потенціалу підприємства. Уточнено процедуру матричного оцінювання мотиваційного потенціалу на основі його складових (задоволеністю роботою і силі мотивації), визначення ціннісної орієнтації працівника.


Ключові слова


мотиваційний потенціал працівника; потреби; сила мотивації; задоволеність роботою; ціннісна орієнтація.

Посилання


1. Червінська Л. П. Економіка праці : навч. посіб. : для студентів ВНЗ. К.: Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана., 2010. С. 180–192.

2. Горбань В. Б. Аналізування складових елементів мотиваційного потенціалу підприємств- суб’єктів господарської діяльності Львівської області. Наука й економіка. 2012. No 2 (26). С. 151 – 159.


3. Вергун А. М., Жук Т.В. Оцінка мотиваційного потенціалу підприємства. Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.- практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). К.:КНУТД, 2017. С. 200–207.


4. Перерва П. Г., Гуцан О.М. Мотиваційний потенціал працівника як резерв розвит- ку підприємства. Економічні науки. Серія: Економіка та менеджмент. – 2014. Вип. 11. С. 233–244. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2014_11_26


5. Стахів О. В. Оцінка мотивації праці персоналу (на прикладі промислових підприємств) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.07 «Демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика»; Інститут демографії та соціальних досліджень Національної академії наук України. К., 2010. 17 с.


6. Воронкова А.Е., Пономарьов В.П., Дібніс Г.І. Підтримка конкурентоспроможного потенціалу підприємства. К. : Техніка,
2000. 152 с.


7. Кузьмін О.Є. , Горбань В.Б. Оцінювання використання мотиваційного потенціалу підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2011. No 8(122). С. 202-212.


8. Прусс Д.М. Комплексна система мотивації персоналу торговельних підприємств в умовах трансформа- ції ринкових відносин. Менеджер : Вісник Донецького держ. ун-ту управління. Донецьк. 2018. No 4(46). С. 171-179.


9. Климчук А.О. Сучасні підходи мотивації та стимулювання персоналу в ефективному управлінні підприємством. Вісник ХНУ. 2018. No2. С.180-183. URL: http://repository.vsau.org/getfile.php/18958.pdf


Повний текст: PDF