Розмір шрифта:
ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Остання редакція: 2022-11-10
Анотація
В статті розглянуто теоретичні та практичні питання управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах.
Ключові слова
маркетинг, маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю, цифровий маркетинг, ситуативний маркетинг, індивідуально-орієнтований маркетинг.
Посилання
1. Жарлінська Р.Г., Янчик О.П., Дубовенко І.С. Роль маркетингу в сучасній економіці та підвищенні конкурентоспроможності підприємств: http://intkonf.org/zharlin.riemstv
2. Вачевський М. Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства.// Економіка України. – 2003. - №12. – с.34-39
3. Дорош О.І. Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства / О.І. Дорош // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Логістика». – 2011. - No 684. – С. 150-155.
4. Касич А.О., Малюшенко О.О. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах пандемії. Економіка і суспільство. 2021. Випуск 34. С. 86–92
Повний текст:
PDF