КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2023)

Розмір шрифта: 
ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Наталія Вікторівна Бурєннікова, Денис Сергійович Люлька

Остання редакція: 2022-11-10

Анотація


В статті розглянуто теоретичні та практичні питання управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах.

Ключові слова


маркетинг, маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю, цифровий маркетинг, ситуативний маркетинг, індивідуально-орієнтований маркетинг.

Посилання


1. Жарлінська Р.Г., Янчик О.П., Дубовенко І.С. Роль маркетингу в сучасній економіці та підвищенні конкурентоспроможності підприємств: http://intkonf.org/zharlin.riemstv

2. Вачевський М. Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства.// Економіка України. – 2003. - №12. – с.34-39

3. Дорош О.І. Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства / О.І. Дорош // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Логістика». – 2011. - No 684. – С. 150-155.

4. Касич А.О., Малюшенко О.О. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах пандемії. Економіка і суспільство. 2021. Випуск 34. С. 86–92


Повний текст: PDF