КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
DIGITAL-МАРКЕТИНГ І ЙОГО РОЛЬ В НІШІ СУЧАСНОГО АГРОБІЗНЕСУ
Владислав Сергійович Марчук, Лілія Миколаївна Благодир

Остання редакція: 2022-06-14

Анотація


В статті відображена оглядова характеристика діджитал-маркетингу, його види та розглянуто реальні приклади із досвіду ключових агропідприємств України

Ключові слова


діджитал; маркетинг; цифровий маркетинг; агропромисловість

Посилання


https://raiffeisen.ua/biznesu/blog/instrumenti-didzhital-dlya-agrosferi-333

 

https://marketer.ua/ua/dlya-chego-biznesu-neobkhodim-digital-marketing/

 

МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ А. В. Тарасюк - http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/9_2019/155.pdf

 

https://livepage.pro/blog/prodvizhenie-agrarnogo-biznesa.html

 

https://evergreens.com.ua/ua/articles/digital-marketing.html

 


Повний текст: PDF