КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «ГІДРОГАЗОДИНАМІКА»
Олександр Володимирович Савіцький, Ірина Володимирівна Хом’юк

Остання редакція: 2022-06-13

Анотація


У роботі висвітлюється авторський досвід використання інноваційних технології в процесі вивчення дисципліни «Гідрогазодинаміка» в технічному ЗВО. Демонструється приклад заняття з теми «Рівняння Бернуллі, розрахунок простих та складних трубопроводів».

Ключові слова


інновації; інтерактивні методи; гідрогазодинаміка

Посилання


1. Хом’юк І.В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук, В.В.Хом’юк // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К. : ВІКНУ, 2013. – Вип. № 41. – С. 81–85.

 

2. Хом’юк І. В.- Інноваційні технології в освітньому процесі : монографія [Електронний ресурс]/ І. В. Хом’юк, В. А. Петрук, О. А. Голюк та ін. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – 88 с.

 

3. Ткаченко С.Й. Гідрогазодинаміка (приклади і задачі) : навчальний посібник / С. Й. Ткаченко, Н. Д. Степанова. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – 180 с.


Повний текст: PDF