Остання редакція: 2022-06-06
Анотація
У роботі розглядаються теоретико-методичні засади щодо ефективного управління процесами формування стратегії розвитку підприємства, а також розробка рекомендацій стосовно посилення конкурентних позицій підприємств на основі використання підходів максимізації вартості підприємства, з метою підвищення його ринкової стійкості в умовах швидких змін інституційного середовища. Проаналізовано управлінські аспекти стосовно організації формування стратегії розвитку підприємства. Ідентифіковано основні напрямки підвищення ефективності формування стратегії розвитку підприємств в ринкових умовах.
Ключові слова
Посилання
1. Григор А. В. Исследование инструментальных стратегий маркетинга. Актуальні проблеми економіки. 2015. № 2 (44). С. 47–52.
2. Ковалевська А. В. Конкурентна стратегія зовнішньоекономічної діяльності промислових підприємств України. Вісник Харківського національного ун-ту ім. В. Н. Каразіна. 2019. № 9. С. 12 – 18.
3. Шквиря Н. О. Обґрунтування вибору маркетингової стратегії молокопереробного підприємства. Інфраструктура ринку. 2019. № 29. С. 324–329.
4. Зарубіна В. В., Сагер Л. Ю. Стратегічне планування діяльності промислових підприємств. Ефективна економіка. 2020. № 3. С. 12–17.
5. Семцов В. М. Інституціоналізація організаційно-поведінкових змін у діяльності підприємств аграрної сфери України: концепт неспостережуваних економічних процесів: монографія. Вінниця: ФОП Рогальська І. О., 2018. 480 с.