КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ірина Анатоліївна Самолюк, Ірина Володимирівна Хом’юк

Остання редакція: 2022-06-02

Анотація


У статті розглянуто інноваційні особистісно-орієнтовані технології як ефективний засіб навчання студентів. Відмічено, що традиційних методів навчання недостатньо, а сучасні технології навчання забезпечують альтернативну модель зв’язку між викладанням і учінням. Визначено, що метою творчого заняття є створення студентами власного освітнього продукту. Охарактеризовано проблемне, розвиваюче, концентроване, продуктивне, поетапне, евристичне навчання.

 

Abstract

 

The article considers innovative personality-oriented technologies as an effective means of teaching students. It is noted that traditional teaching methods are not enough, and modern teaching technologies provide an alternative model of the link between teaching and learning. It is determined that the purpose of the creative lesson is to create students' own educational product. Problem-based, developmental, concentrated, productive, step-by-step, heuristic learning is characterized.


Ключові слова


інноваційні особистісно-орієнтовані технології; ефективний засіб навчання студентів; методи навчання; розвиваюче навчання; innovative personality-oriented technologies; effective means of teaching students; teaching methods; developmental learning.

Посилання


1. Лазарєв М. О. Творча самореалізація особистості вчителя, студента, учня в людино – центрованій евристичній освіті / М. О. Лазарєв // Професійно – творча самореалізація майбутнього педагога в інноваційній освіті : [монографія] / [за ред. проф. М. О. Лазарєва]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – С. 69–111.

 

2. Інноваційні технології в освітньому процесі / І. В. Хом’юк, В.А.Петрук, О.А.Голюк, В.В.Хом’юк: Монографія, Вінниця: ВНТУ, 2020, 88 с.

 

3. Сбруєва А. А. Тенденції реформування середньої освіти розвинених англомовних країн в контексті глобалізації (90 – ті рр. ХХ – початок ХХІ ст.) : монографія / А. А. Сбруєва. – Суми : ВАТ «Сумська обласна друкарня». Видавництво «Козацький вал», 2008. – 500 с.

 

4. Хуторской А. В. Эвристическое обучение: теория, методология, практика / А. В. Хуторський. – М. : Международная педагогическая академия, 2016. – 266 с.

 

5. Donald A. Norman Learner-Centered Education. -Communications of the ACM, Apple Computer / Donald A. Norman, James C. Spohrer // Magazine Communications of the ACM CACM Homepage archive. – 2016. – Volume 39, Issue 4, April. – P. 24–27.

 

6. Mark B. Yeary Teacher-Centered to Learner-Centered Educational Model [Електронний ресурс] / Mark B. Yeary. – Texas A&M University. – Режим доступу: http://www.fie-conference.org/fie98/papers/yeary.pdf

 

7. Molly Johnson. Learner-Centered Education as a Model and a Platform for Training Graduate Teaching Assistants in Professional Skills [Електронний ресурс] / Molly Johnson. – Northern Arizona University. –Режим доступу : http://www.fieconference.org/fie98/papers/johnson.pdf


Повний текст: PDF