КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
Пропаганда як форма комунікаційних звя’зків
Ірина Віталіївна Осипенко, Валерій Олександрович Корнієнко

Остання редакція: 2022-05-10

Анотація


Визначено та описано типи та особливості пропаганди

Ключові слова


пропаганда; інформація; джерело; громадська думка

Посилання


1. ДенисюкС. Г. Комунікологія: навчальний посібник / С. Г. Денисюк – Вінниця, ВНТУ, 2020 – С.6-7.


2. Відмінність між журналістикою та пропагандою [Електронний ресурс]. – Режим доступу :https://studfiles.net/preview/2265389/page:7/

 

3. Пропаганда для початківців. Електронний журнал «Новий час». [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://magazine.nv.ua/journal/2978-journal-no-3/propahanda-dlja-chajnikov.html.


Повний текст: PDF