КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
Ефективність рекламних методів, що використуються в туристичних підприємствах
Ольга Миколаївна Герасименко

Остання редакція: 2022-02-22

Анотація


Розглянуто різні засоби реклами та просування на сучасних туристичних підприємствах; проаналізовано конкретні методи реклами, а також переваги та недоліки різної рекламної діяльності

THE EFFECTIVENESS OF ADVERTISING METHODS IN TOURISM USED AT MODERN ENTERPRISES 

Various means of advertising and promotion at modern tourism enterprises have been examined in the article; specific methods of advertising have been analyzed, as well as advantages and disadvantages of different promotional activity


Ключові слова


рекламні методи; інтеграція реклами; фірмовий стиль; просування сучасної реклами; advertising methods; advertising integration; corporate identity; modern advertising promotion

Посилання


1. Стрижак Е.О., Ахмедова Е.О. Особенности проведения рекламной кампании в туристической сфере // Туризм и гостеприимство. – Беларусь, Пинск: Полесский государственный университет.  – 2018. - № 2. – С. 31-40.

2. І. М. Школа та ін. Менеджмент туристичної індустрії // Навчальний посібник. – Україна, Чернівці: Чернівецький торговельно-економічний інститут. – 2003. – С. 413.

3. Jefkins F., Daniel Ya. Advertising // Textbook for universities. – England, Edinburgh: Pearson Education Limited, 2000.  P. 361.


Повний текст: PDF