КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
РОЗРОБКА МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ ДЛЯ РОЗРАХУНКУ ГАЛЬМІВНОГО ШЛЯХУ АВТОМОБІЛЯ ПРИ ЕКСТРЕНОМУ ГАЛЬМУВАННІ
Віктор Вікторович Біліченко, Алла Володимирівна Дмитрієва, Андрій Олександрович Поліщук

Остання редакція: 2022-02-15

Анотація


Розглянуто створення математичної моделі для розрахунку гальмівного шляху автомобіля при екстреному гальмуванні. Врахована залежність гальмівного шляху транспортного засобу від початкової швидкості гальму-вання та дорожніх умов, так і від тривалості стадій процесу.

Ключові слова


математична модель; гальмівний шлях; екстрене гальмування; показники ефективності гальмування; зчіпні властивості дорожнього покриття

Посилання


1. Гаврилов Е.В. Організація дорожнього руху / Е.В. Гаврилов, М.Ф. Дмитриченко, В.К. Доля. – К.: Знання України, 2007. – 452 с.
2. Дмитриченко М.Ф. Основи теорії транспортних процесів і систем. / М.Ф. Дмитриченко, Л.Ю. Яцківський, С.В. Ширя-ева, В.З. Докуніхін // Навчальний посібник для ВНЗ. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2009. – 336 с.
3. Доля В.К. Пасажирські перевезення: підручник. / В.К. Доля. – Харків.: Видавництво «Форт», 2011. – 504 с.
4. Поліщука В.П. Організація та регулювання дорожнього руху: підручник. / В.П. Поліщука, О.О. Бакуліч, О.П. Дзюба, В.І. Єресов та ін. – К.: Знання України, 2012. – 468 с.
5. Подригало М. А. Маневренность и тормозные свойства колесных машин / Под. ред. М.А. Потригайло. – Харьков: ХНАДУ, 2003 – 403 с.
6. Гецович Е.М. Адаптивные тормозные системы армейских колесных/ Е.М. Гецович, Том 1 – Харьков: ХГПУ, 1999 – 188 с.
7. Ребедайло В.М. Дослідження впливу маси автомобіля на довжину гальмівного шляху. / В. М. Ребедайло, В. А Кашка-нов.// Материалы V-й международной научно – технической конференции «Автомобильный транспорт: проблемы и перспе-ктивы». – Севастополь, СевНТУ. -2002 – С.89-93.
8. Волков В. П. Теорія експлуатаційних властивостей автомобіля/ В. П. Волков. – Харків: ХНАДУ, 2003 – 292 с.


Повний текст: PDF