Остання редакція: 2021-12-22
Анотація
Запропоновано підхід щодо прорахунку ходів шахових фігур, яка побудована на основі Minimax алгоритму з використанням Альфа-Бета відсікання. Програмний додаток гри розроблено на мові програмування С# у програмному середовищі Visual Studio 2022 та Unity 2021.2.4f. Запропонована технологія дозволяє скоротити час прорахунку ходів шахових фігур на 5 – 8 %.
Ключові слова
Посилання
Котов А. А. Как стать гроссмейстером / Издательство: Russian Chess House / Русский Шахматный Дом. – 2007. – 296 с.
Sandhya Samarasinghe Neural Networks for Applied Sciences and Engineering. From Fundamentals to Complex Pattern Recognition. – 2007. – 570 р.
Томас Эрл Основы Big Data: концепции, алгоритмы и технологии. – 2018. – 320 р.
Очеретний А. Б. Аналіз та порівняння методів покращення контрастності зображення шахових фігур. / А. Б. Очеретний, І. Р. Арсенюк // Науковий журнал “Альманах науки” № 6 (51) листопад 2021. – С 70 – 73