КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
ПІДХІД ДО ГРИ У ШАХИ НА ОСНОВІ НЕЙРОННОЇ МЕРЕЖІ
Максим Шестаков, Ігор Арсенюк

Остання редакція: 2021-12-22

Анотація


Запропоновано підхід щодо прорахунку ходів шахових фігур, яка побудована на основі Minimax алгоритму з використанням Альфа-Бета відсікання. Програмний додаток гри розроблено на мові програмування С# у програмному середовищі Visual Studio 2022 та Unity 2021.2.4f. Запропонована технологія дозволяє скоротити час прорахунку ходів шахових фігур на 5 – 8 %.



Ключові слова


інформаційна технологія, глибоке прогнозуваня, шахи

Посилання


Котов А. А. Как стать гроссмейстером  /  Издательство: Russian Chess House / Русский Шахматный Дом. – 2007. – 296 с.

 

Sandhya Samarasinghe Neural Networks for Applied Sciences and Engineering. From Fundamentals to Complex Pattern Recognition. – 2007. – 570 р.

 

Томас Эрл Основы Big Data: концепции, алгоритмы и технологии. – 2018. – 320 р.

 

Очеретний А. Б. Аналіз та порівняння методів покращення контрастності зображення шахових фігур. / А. Б. Очеретний, І. Р. Арсенюк // Науковий журнал “Альманах науки” № 6 (51) листопад 2021. – С 70 ­– 73


Повний текст: PDF