КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ АНАЛІЗУ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ЦІН ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ ДЛЯ ЕЛЕКТРОННИХ ТОВАРІВ
Ігор Олегович Ющук, Олексій Козачко

Остання редакція: 2021-12-18

Анотація


Проведено аналіз даних та відібрано оптимальний набір ознак, за якими слід будувати модель. Розроблено математична модель, яка дозволяє спрогнозувати рекомендовану ціну необхідного електронного товару та визначити найкращий інтернет-магазин для його купівлі. Прогнозування рекомендованої ціни здійснювалася на основі розробленого веб-скрапера, який дозволяє збирати дані про товари з різних інтернет-магазинах. Система веб-скрапера написана на мові Python з використанням, інструменту Selenium та веб-фреймворку Django.



Ключові слова


побудова моделей, аналіз, електронна комерція

Повний текст: PDF