КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
ВИЗНАЧЕННЯ, АНАЛІЗ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КОНУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПРАТ «КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ»
Ліза Миколаївна Долгій

Остання редакція: 2021-12-07

Анотація


Матеріали дослідження присвячено визначенню, аналізу та перспекивам розвитку конкурентних переваг підпримстваихлібопекарської галузі.

Ключові слова


конкуренція, конкурентні переваги, коефіцієнт конкурентоспромоності, аналіз.

Посилання


1. Алгоритм прийняття обґрунтованого управлінського рішення через систему економічного аналізу. Бізнес, цифрові інновації, підприємництво: теоретичні підходи та практичні аспекти розвитку: збірник матеріалів науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 6 листопада 2021 року) / Східноукраїнський інститут економіки та управління. – Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2021. – 96 с. С. 61-64.

2. Конкурентоспроможність підприємства : конспект лекцій для студентів ден. форми навчання, які навчаються за напрямом підгот. 8.03050401 – Економіка підприємства / Нар. укр. акад. ; [каф. економіки підприємства ; авт.-упоряд. О. Є. Басманова]. – Харків : Вид-во НУА, 2015. – 52 с.

3. Офіційний сайт ПрАТ «Концерн Хлібпром». URL: https://hlibprom.com.ua

4. Ліщинська В.В. Стратегічний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища хлібопекарських підприємств. Бізнес інформ. Економіка. Менеджмент і маркетинг. 2018. №4. С.405-410.

5. Осипов В.М. Оцінка конкурентоспроможності виноробного підприємства як інструмент управління його розвитком // Ekon. prognozuvannâ. 2019. № 1. С. 109–127.

6. Адлер О.О., Долгій Л.М. Економічний аналіз як основна складова в системі прийняття обґрунтованого управлінського рішення на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Концерн хлібпром»). Науковий вісник ужгородського національного у


Повний текст: PDF