КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2022)

Розмір шрифта: 
Клієнт-серверне застосування для передбачення результатів спортивних змагань
Андрій Анатолійович Мозгальов

Остання редакція: 2021-12-08

Анотація


Анотація
Розроблено алгоритм прогнозування результатів спортивних подій, з використанням якого дозволяє оптимізувати процес підбору подій, підвищуючи таким чином прибуток від ставок. Алгоритм реалізований у вигляді відповідного програмного забезпечення. Програмне забезпечення клієнтської та серверної частини було написано на мові програмування JavaScript. Щоб зберігати дані користувачів було обрано базу даних Firestore. Розроблений алгоритм був втілений на серверній частині проекту. На основі тестових даних було проведено експериментальні дослідження. Для створення моделі машинного навчання з метою удосконалення зв’язку між даними використано сервіс AutoML. В результаті, коефіцієнт кореляції було збільшено на 20%, а відсоток повернених інвестицій у середньому збільшився на 15% і став позитивним.
Ключові слова: передбачення результатів спортивних змагань, інформаційні системи.


Ключові слова


передбачення результатів спортивних змагань, інформаційні системи

Посилання


1. Барский А.Б. Нейронные сети: распознавание, управление, принятие решений. — М.: Финансы и статистика, 2004. – 176 с. 2. Ясницкий Л.Н. Введение в искусственный интеллект. — Учебное пособие для вузов. 2-е издание, испр. — М.: Академия, 2008. — 176 с. — ISBN 978-5-7695-5390-5.. 3. Храмов В.В. Интеллектуальные информационные системы. Интеллектуальный анализ данных. Часть 2. — Учебное пособие. — Ростов н/Д.: Ростовский государственный университет путей сообщения, 2012. — 134 с.

Повний текст: PDF