КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)

Розмір шрифта: 
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВОЛОНТЕРСЬКИХ ПРОЕКТІВ «МОЛЬФАР» СПРЯМОВАНИХ НА РЕАБІЛІТАЦІЮ ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ
Богдан Олегович Пінаєв

Остання редакція: 2021-04-29

Анотація


Анотація

Розглянуто особливості організації волонтерської допомоги, зокрема реалізації інформаційно-довідкової служби, яка консультує та допомагає бійцям і членам їх родин; родинам, які не дочекалися рідних; загалом всім учасникам бойових дій. Доведена потреба в допомозі демобілізованим учасникам бойових дій зі створення сприятливої атмосфери для проходження швидкої та всебічної їх соціалізації, що дозволить зрозумінням поставитися до зневаги певної частини оточуючих і зменшити гостроту посттравматичних розладів.

Ключові слова: волонтерська допомога, інформаційно-комунікаційні технології, соціалізація.

 

Abstract

The peculiarities of the organization of volunteer assistance, in  particular the implementation of information and reference service, which advises and assists soldiers and their families, are considered; families who have not waited forrelatives; ingeneral to all participants in hostilities. The need to help demobilized combatants to create a favorable atmosphere for their rapid and comprehensive socialization has been proven, which will allow to understand the contempt of a certain part of others and reduce the severity of post-traumatic disorders.

Key words: volunteer help, information and communication technologies, socialization.


Ключові слова


Ключові слова: волонтерська допомога, інформаційно-комунікаційні технології, соціалізація.

Посилання


 

1. Пінаєва О. Ю., Пінаєв Б. О. Підготовка майбутніх соціальних працівників у сучасних умовах. Сучасні інформаційні технології навчання та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук.пр. – Вип. 50. – Редкол.: Р. С. Гуревич та ін.– Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2018. – С. 346–349.

2. Пінаєва О. Ю. Професійне навчання і перенавчання дорослого населення Вінниччини.Сучасні інформаційні технології навчання та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук.пр. – Вип. 35. – Редкол.: І. А. Зязюн та ін.– Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2012. – С. 365–370.

3.Пінаєва О. Ю., Сотнікова Г. О. Навчання слухачів Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля» з використанням комп’ютерних технологій. Освіта в міждисциплінарному вимірі: збірник наукових праць студентів і молодих вчених. – Вінниця: ТОВ «Ніланд ЛТД», 2018. – С. 157–159.

Повний текст: PDF