Остання редакція: 2021-04-26
Анотація
В роботі розглядається деякі альтернативні методи вивчення іноземних мов за допомогою яких відбувається краще засвоєння матеріалу у ігровій формі.
Ключові слова
Посилання
1. Хом’юк І.В. Деякі аспекти впровадження інноваційних технологій у роботу вищого навчального закладу/ І.В.Хом’юк, В.А.Петрук // Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 03-04 квітня 2016 року : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та ін.]. — Вінниця: ВНТУ, 2016. – С.181-184.
2. Хом’юк І. В. Зміст та структура курсу «Сучасні педагогічні технології у вищих навчальних закладах» для підготовки докторів філософії / І. В. Хом’юк // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. – Миколаїв : Миколаївський нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського, 2018. – Вип. 2(61). – С. 304–310.
3. Ільчук Д. Навчайся граючи / Д. Ільчук, Л. Габрійчук. // Мова, культура та освіта. – 2017. – С. 118–125.
4. Tokarieva A. V. Serious video games in foreign language education / Tokarieva. // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. – 2017.
5. Ільчук Д. Вивчення іноземної мови за допомогою музики / Дмитро Ільчук. // Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі. – 2020. – С. 52.
6. Netflix Subscriber and Growth Statistics: How Many People Watch Netflix in 2021? [Електронний ресурс]. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://backlinko.com/netflix-users#how-many-subscribers-does-netflix-have.
7. Share of adults with a Netflix subscription in the United States as of March 2020, by age group [Електронний ресурс]. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://www.statista.com/statistics/742108/netflix-subscription-adults-usa-by-age/.
8. Chapple, L. & Curtis, A. (2000). Content-based instruction in Hong Kong: Student responses to English Movies. System, 28(3), 419-433.