Розмір шрифта:
Розробка та реалізація збутової стратегії підприємства
Остання редакція: 2021-03-24
Анотація
В статті наведено основні проблеми, які виникають при відсутності збутової стратегії на підприємстві. Авторами наведено алгоритм розробки збутової стратегії, яка включає: проведення маркетингового аудиту, визначення цілей та завдань маркетингової діяльності підприємства, проведення аналізу ринку, дослідження постачальників та конкурентів, аналіз зовнішнього середовища, а також сильних і слабких сторін підприємства в результаті чого розробляється стратегія збуту підприємства.
Ключові слова
збутова діяльність, збут, маркетинг, збутова стратегія.
Посилання
- Ансофф И. Стратегическое управление.М.: Экономика, 1989. 519 с
- Баркан Д.И.. Управление сбытом [Текст] : учеб. пособие / Д.И.Баркан ; С.-Петерб. гос. ун-т, Фак. менеджмента. - СПб. : СПбГУ, 2003. - 343 c.
- Гуржій Н. Г. Теоретико-методичні аспекти стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства. Віник економіки транспорту і промисловості. 2014. № 45. С. 159-163.
- Новиков Д.А. Методология управления. М.: Либроком, 2011. 128 с.
- Белявцев М. И., Какодей А. А. Исполльзование маркетинговых стратегий управления сбытом на промышленных предприятиях. Вісник Хмельницького національного технічного університету. Економічні науки. 2010. №1. Т. 1. С. 163-165.
- Проволоцька, О. М. Управління збутом промислової продукції в комплексі маркетингу: автореф. дис.... канд. екон. наук: спец. 08.06.01. Київ, 2003. 20 с.
- С.Шпилик. Управління збутовою діяльністю підприємства. Галицький економічний вісник. 2012. №4(37). С.88-95
Повний текст:
PDF