КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)

Розмір шрифта: 
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ СУЧАСНОГО ЕКОНОМІСТА
Любов Сергіївна Філатова, Олексій Олександрович Кобилянський

Остання редакція: 2021-03-12

Анотація


Анотація

Актуалізована проблема активізації дидактичних процесів, що є складовою сучасних інтенсивних технологій в економічній освіті. Розглянуто особливості професійної освіти в галузі економіки в найбільш розвинутих країнах Європейського Союзу. Розкрито аспекти активізації економічної освіти в нашій країні. Запропоновані рекомендації щодо підвищення рівня професійної підготовки майбутніх економістів.

Abstract

The problem of activation of didactic processes, which is a component of modern intensive technologies in economic education, is actualized. The peculiarities of vocational education in the field of economics in the most developed countries of the European Union are considered. Aspects of intensification of economic education in our country are revealed. Recommendations for raising the level of professional training of future economists are offered.


Ключові слова


економіка; професійна освіта; заклади вищої освіти; інтенсивних технологій в економічній освіті; economy; professional education; institutions of higher education; intensive technologies in economic education.

Повний текст: PDF