КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)

Розмір шрифта: 
ЗМІСТ ПОНЯТТЯ «КУЛЬТУРА БЕЗПЕКИ» В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Софія Віталіївна Дембіцька, Ірина Миколаївна Кобилянська, Наталія Олексіївна Васаженко

Остання редакція: 2021-02-23

Анотація


Обґрунтована необхідність формування культури безпеки майбутніх фахівців в галузі інформаційних технологій. Проаналізовано зміст поняття «культура безпеки» у наукових публікаціях та нормативних документах. Виокремлено авторське трактування поняття «культура безпеки», його складові та напрями формування у майбутніх фахівців технічних спеціальностей в процесі професійної підготовки.


Ключові слова


інформаційні технології, професійна підготовки, культура безпеки, вдосконалення професійної підготовки, ЗВО

Посилання


  1. Дембіцька С. В. Формування працеохоронної компетентності студентів економічних спеціальностей як складової їхньої професійної компетентності / С. В. Дембіцька, І. М. Кобилянська, О. В. Кобилянський // Теорія і практика реалізації сучасних педагогічних методик та технологій в освіті : матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції, 19–20 листопада 2020 року / за заг. ред. О. А. Жукової, А. І. Комишана. – Х.: ФОП Бровін О.В., 2020. – С. 164–167.
  2. Дембіцька С. В. Реалізація міжпредметної інтеграції безпекових та фахових дисциплін в процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей / С. В. Дембіцька, І. М. Кобилянська, С. С. Пугач // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. - Випуск 56. – Вінниця :ТОВ фірма «Друк плюс», 2020. – С.215–222.
  3. Дембіцька С. В. Вдосконалення підготовки майбутніх фахівців механічної інженерії до працеохоронної професійної діяльності / С. В. Дембіцька, О. В. Кобилянський // Матеріали І-ї міжнародної науково-практичної інтернет-конференції студентів та молодих науковців «Актуальні питання охорони праці у контексті сталого розвитку та європейської інтеграції України», 09-11 листопада 2020 р. – Х.: ХНУМГ імені О.М. Бекетова, 2020. – С. 62–64.
  4. Дембіцька С. В. Реалізація міжпредметної інтеграції безпекових та фахових дисциплін в процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей / С. В. Дембіцька, І. М. Кобилянська, С. С. Пугач // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. - Випуск 56. – Вінниця :ТОВ фірма «Друк плюс», 2020. – С.215–222.
  5. Дембіцька С. В. Використання методів активного навчання в процесі формування працеохоронної компетентності майбутніх фахівців механічної інженерії / С. В. Дембіцька // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні науки. Хмельницький: В-во НАДПСУ. – 2019. – № 5. – [Електронний ресурс]. – Взято з URL: http://periodica.nadpsu.edu.ua/index.php/pedvisnyk/article/view/340.
  6. Зоріна М. О. До проблеми визначення актуальності й особливостей формування культури безпеки життєдіяльності / М. О. Зоріна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2010. – № 8. – С. 149–153.
  7. Кобилянський О. Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності / О. Кобилянський, С. Дембіцька // Наукові записки. – Випуск 132. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – С. 61–65.
  8. НП 306.2.-141-2008 «Загальні положення безпеки атомних станцій». – [Електронний ресурс]. – Взято з URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0056-08#Text.

Повний текст: PDF