КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)

Розмір шрифта: 
КЛЮЧОВІ ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ "JOBS TO BE DONE"
Володимир Сергійович Пугач, Олена Валеріївна Штовба

Остання редакція: 2021-01-15

Анотація


При створенні продуктів, команда завжди орієнтується на користувачів. Традиційні методи добре справляється, коли ви працюєте з уже відомою аудиторією продукту. Але коли потрібно придумати новий продукт і залучити нових користувачів, є більш ефективний спосіб. Щогодини в світі відкривається близько 11 тисяч стартапів - це понад 100 мільйонів в рік. 90% з них чекає провал. Чому? Ключова причина: «вони створюють продукти, які нікому не потрібні». Чому за JTBD майбутнє маркетингу? Справа в тому, що традиційний підхід, який проповідує більшість маркетологів - це або концентрація на продукті і його функціональності (холодильник з виходом в інтернет), або розбивка аудиторії на групи за віковою, статевою ознаками або рівнем доходу.


Ключові слова


jobs to be done, JTBD, концепція, продукт, покупець.

Повний текст: PDF