КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)

Розмір шрифта: 
Засади сучасної лідогенерації
Владислав Скомаровський

Остання редакція: 2021-01-21

Анотація


У наш час багато людей втрачають чималі суми на просування свого бізнесу, де причина може бути абсолютно будь-якою. Ніхто вам не дасть точних гарантій успішного просування вашого ресурсу, але існує метод лідогенерації, який передбачає можливість оплати за результат. В такому випадку ви оплачуєте виключно результат. Оплата за кліки відходить на другий план, а на перше місце виходить лідогенерація. Це ключове поняття в інтернет-маркетингу. Саме лідогенерація клієнтів є підсумком ефективної рекламної кампанії для цільової аудиторії. Лідогенерація дозволяє платити тільки за кінцевий результат в залученні клієнтів, тобто, за готового до покупки клієнта.

Ключові слова


лід, лідогенерація, клієнт, компанія, маркетинг

Посилання


1. Назипов Р. Лидогенерация. Клиентов много не бывает. СПб: Питер. – 2015. – 208 с.

2. Чирков М. От бизнеса в провинции до магазина в Нью-Йорке. URL: https://ridero.ru/books/ot_biznesa_v_provincii_do_magazina_v_nyu-iorke/ (режим доступу: 27.11.2020 р.)

3. Ефективні способи лідогенераціі: 3 правила і 5 порад. URL : https://www.insales.ru/blogs/university/chto-takoe-lidogeneratsiya.(режим доступу: 27.11.2020 р.).

Повний текст: PDF