Розмір шрифта:
Засади сучасної лідогенерації
Остання редакція: 2021-01-21
Анотація
У наш час багато людей втрачають чималі суми на просування свого бізнесу, де причина може бути абсолютно будь-якою. Ніхто вам не дасть точних гарантій успішного просування вашого ресурсу, але існує метод лідогенерації, який передбачає можливість оплати за результат. В такому випадку ви оплачуєте виключно результат. Оплата за кліки відходить на другий план, а на перше місце виходить лідогенерація. Це ключове поняття в інтернет-маркетингу. Саме лідогенерація клієнтів є підсумком ефективної рекламної кампанії для цільової аудиторії. Лідогенерація дозволяє платити тільки за кінцевий результат в залученні клієнтів, тобто, за готового до покупки клієнта.
Ключові слова
лід, лідогенерація, клієнт, компанія, маркетинг
Посилання
1. Назипов Р. Лидогенерация. Клиентов много не бывает. СПб: Питер. – 2015. – 208 с.
2. Чирков М. От бизнеса в провинции до магазина в Нью-Йорке. URL: https://ridero.ru/books/ot_biznesa_v_provincii_do_magazina_v_nyu-iorke/ (режим доступу: 27.11.2020 р.)
3. Ефективні способи лідогенераціі: 3 правила і 5 порад. URL : https://www.insales.ru/blogs/university/chto-takoe-lidogeneratsiya.(режим доступу: 27.11.2020 р.).
Повний текст:
PDF