КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)

Розмір шрифта: 
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ НА ВИБОРЦІВ
Аліна Олександрівна Кособуцька

Остання редакція: 2021-01-04

Анотація


Досліджено психологічний вплив політичної реклами на прийняття рішень виборцями. Проаналізовано маніпулятивний вплив реклами, особливості її використання і розповсюдження.

 

PSYCHOLOGICAL INFLUENCE OF POLITICAL ADVERTISING
FOR VOTERS

Abstracts:

The psychological influence of political advertising on voter decision - making is studied. The manipulative influence of advertising, features of its use and distribution are analyzed.



Ключові слова


політична реклама; політичне маніпулювання; політична комунікація; політичні технології; political advertising; political manipulation; political communication; political technology;

Посилання


Інформаційний довідник URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0

Политология / Современные избирательные технологии Фесун Г. С. Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича. URL: http://www.rusnauka.com/13.DNI_2007/Politologia/21460.doc.htm

Психологічний аналіз впливу політичної реклами на студентську молодь. URL: https://ispp.org.ua/2020/05/25/litovchenko-n-f-aleksandrova-a-o-psixologichnij-analiz-vplivu-politichno%D1%97-reklami-na-studentsku-molod/


Повний текст: PDF