Остання редакція: 2021-01-09
Анотація
Розглянуто розробку критеріїв ефективності функціонування автосервісного підприємства з врахуванням оптимального варіанту оперативного управління його діяльністю при різноманітних стратегіях організації проведення обслуговування і ремонту автомобілів. Запропоновані підходи для оптимальної організації роботи при досконалому управлінні і раціональне використання виробничих потужностей.
SELECTION AND JUSTIFICATION OF THE CRITERIA FOR EVALUATION OF EFFICIENCY OF FORMS OF ORGANIZATION OF PRODUCTION ACTIVITY OF CAR SERVICE ENTERPRISES
Abstract
Development of criteria of efficiency of functioning of the car service enterprise taking into account an optimum variant of operative management of its activity at various strategies of the organization of carrying out service and repair of cars is considered. Approaches for the optimum organization of work at perfect management and rational use of production capacities are offered.
Ключові слова
Посилання
Бідняк М.Н. Моделювання процесів технічного обслуговування і ремонту автомобілів. - Київ: Вища школа. Головне вид-во, 1983. – 131 с.
Зарубкін В.А. Оптимізація системи технічного обслуговування і ремонту автомобілів в АТП. - М.: 1976. ЦБНТІ Мінавтотрансу РСФСР. –126 с.
Канарчук В.Є., Лудченко А.А., Курников І.П., Луйк І.А. Технічне обслуговування, ремонт та зберігання автотранспортних засобів. – К.: Вища школа, 1991. Том 1. – 358 с.
Клейнер Б.С., Тарасов В.В. Технічне обслуговування і ремонт автомобілів. Організація і управління. – М.: Транспорт, 1986. - 237 с.
Колесник П.А., Шейнін В.А. Технічне обслуговування і ремонт автомобілів. – М.: Транспорт, 1985. – 325с.
Шумик С.В., Поклад Л.Н. Оптимізація і організація ТО різномарочних автомобілів у єдиному технологічному потоці. //АТ і шляхи. Науково-техн. збірник. Внп.9, – 1982. С. 3-8.