КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2021)

Розмір шрифта: 
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИК СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМКІВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Ірина Юріївна Єпіфанова, Аліна Віталіївна Бондарчук

Остання редакція: 2020-12-08

Анотація


У статті систематизовано основні методики стратегічного аналізу, які можуть використовуватись для визначення шляхів та стратегії розвитку.


Ключові слова


стратегічний аналіз, методики, стратегії

Посилання


  1.  Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф. – М.: Экономика, 1989. – 358 с.
  2. Портер М. Э. Конкуренция / Э. М. Портер. – М. : Вильямс. – 2005. – 608 с.
  3. Єпіфанова І. Ю. управління інноваційною діяльністю промислових підприємств: теоретико-методологічні аспекти фінансового забезпечення : монографія / І. Ю. Єпіфанова. – Вінниця : ВНТУ, 2019. – 384 с.
  4. Шершньова З. Є. Стратегічне управління: підручник [Електронний ресурс] – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: КНЕУ, 2004. – 699 с.
  5. Полінкевич О. М. Механізми адаптації бізнес-процесів промислових підприємств до нової економіки : монографія / О. М. Полінкевич. – Луцьк : РВВ Луцького НТУ, 2014. – 448 с.
  6. Ілляшенко С. М. Інновації у маркетингу і менеджменті : монографія / С. М. Ілляшенко. – Суми : Папірус, 2013. – 616 с.
  7. Yepifanova I. Yu. Methodological bases of concept formation and choice of innovative business strategies / I. Yepifanova, V. Dzhedzhula // Baltic Journal of Economic Studies. – 2018. – V. 4. – № 3. – P. 51–59.
  8. Нортон Д. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию / Д. Нортон, Р. Каплан. – М. : Олимп-Бизнес, 2010. – 320 с.

Повний текст: PDF