КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
MULTILINGUAL INTERACTIVE DICTATION AS ANALTERNATIVE TOOL TO TEACHING A FOREIGN LANGUAGE
Микита Миколайович Крачко

Остання редакція: 2020-05-02

Анотація


Дана стаття присвячена використанню мультимовного онлайн диктанту в навчанніі ноземної мови як алтернативою до традиційного диктанту. Розширення словникового запасу учнів - це те, чого слід приділяти пильну увагу. В якості однієї з форм роботи з вокабуляром є запропонований вид диктанту. Автор демонструє його переваги: доступність як локально, так і через мережу Інтернет; автоматична перевірка з видачею статистики; універсальність. Особливе значення має розробка подібних диктантів і макетів до них самими учнями. В такому випадку вони одночасно складають навчальний матеріал для викладача і працюють з лексикою по заданій темі.


Ключові слова


мультимовний онлайн диктант, словниковий диктант, традиційний диктант, словниковий запас, навчальний матеріал, HTML5, JavaScript.

Посилання


1. Template interactive dictation [Електронний ресурс] / MediaLex // – Режим доступу: http://medialex.brsu.by/test-2020/test.htm/.

2. Teaching and learning to readin a multilingual context: ways forward for three sub-Saharan African countries (Burkina Faso, Niger, Senegal) / rep. ed. and prod.: Amapola Alama [and other]. – Geneva: IBE-UNESCO, 2017. – 315 p.


Повний текст: PDF