КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ – НЕОБХІДНА СКЛАДОВА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ІТ-КОМПАНІЙ
Олеся Степанівна Бойван, Оксана Володимирівна Ковтун

Остання редакція: 2019-12-22

Анотація


У роботі розглядається питання важливості вивчення іноземної мови як складової корпоративної культури ІТ-компаній

Ключові слова


корпоративна культура, соціально-гуманістичний підхід, домінуючі цінності, норми поведінки, рівень мови

Посилання


1. Аніщенко В. О. Роль корпоративної культури у прийнятті управлінських рішень. – Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 3. – С. 64-71.

2. Артеменко М.Г. Корпоративна культура: мотиви управлінської діяльності. - Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. – № 917. Серія: Філософія. Філософські перипетії. – 2010. – С. 91-99.

3. Іваницька Н.Б. Концепції мотивування персоналу до формування корпоративної культури на машинобудівному підприємстві. – 2010. – №683. – с. 294-299.


Повний текст: PDF