Остання редакція: 2020-02-03
Анотація
Описано розробку інформаційно-аналітичної системи електронної торгівлі, яка дозволяє аналізувати статистику відвідування інтернет-магазину та попит на окремі позиції й оптимізувати співвідношення між номенклатурою, групами, товарів тощо.
INFORMATION AND ANALYTICAL SYSTEM OF ELECTRONIC TRADE OF CONFECTIONERY
Abstract
The development of e-commerce information-analytical system is described, which allows to analyze statistics of online store visit and demand for individual positions and to optimize the correlation between nomenclature, groups, goods.
Ключові слова
Посилання
Грабчак Т. Використання інформаційних інтернет-видань як засіб підвищення ефективності інформаційно-аналітичної та управлінської діяльності / Т. Гранчак // Бібл.вісник. - 2006. - № 3. - С.7-10.
Воронков I. В. Проблеми інтеграції системи баз даних для інформаційно-аналітичного забезпечення / І. В. Воронков // НТІ. - 2004. - № 3. - С. 10-14.
Крулькевич М.И. Информационная деятельность в организациях / М.И. Крулькевич. Е.М. Сынкова. - Донецк: ДонНУ. 2001. - 176 с.
Годин В.В. Информационное обеспечение управленческой деятельности: учебник / В.В. Годин, И.К. Корнеев. - М.: Мастерство, 2001. - 240 с.