КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
МЕТОДИ АНАЛІЗУ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Наталя Вікторівна Бурєннікова, Ірина Олександрівна Пилипенко

Остання редакція: 2019-11-15

Анотація


Досліджено концептуальні засади формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства. Розглянуто методи аналізу ефективності маркетингової діяльності підприємства, виявлено проблеми, які виникають в умовах конкуренції. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства.

 

The conceptual bases of formation of the system of management of marketing activity of the enterprise are investigated. The methods of analysis of efficiency of marketing activity of the enterprise are considered, problems which arise in the conditions of competition are revealed. The ways of improvement of marketing activity of the enterprise are offered.


Ключові слова


маркетинг; маркетингова діяльність; управління; конкурентне середовище.

Посилання


1. Кулиняк І. Я. Оцінювання та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств. 2017. Науковий вісник Мукачівського державного університету. С.94 - 98.

 

2. Лукан О. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства. - 2014. - ВІСНИК КНТЕУ № 5. С. 42 - 51.

 

3. Бурєннікова Н. В., Ярмоленко В.О. Результативність функціонування складних економічних систем аграрного спрямування. Монографія. Вінниця. ВНАУ. 2017. 168 с.

 

4. Савчук А. Ефективність маркетингової діяльності підприємства. ВІСНИК КНТЕУ. № 5. 2015. С. 27-38.


Повний текст: PDF