КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
ОЦІНЮВАННЯ УСПІШНОСТІ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИКОНАННЯ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Юлія Павлівна Носковенко

Остання редакція: 2019-12-12

Анотація


У даній роботі значну увагу приділено актуальності розробки нового програмного засобу для оцінювання успішності результатів виконання рекламних кампаній в соціальних мережах.

 

 

EVALUATION OF THE SUCCESS OF THE RESULTS OF THE PERFORMANCE OF ADVERTISING CAMPAIGNS IN SOCIAL NETWORKS

Abstract:

In this work considered the relevance of the development of a new software to evaluate the success of the results of the performance of advertising campaigns on social networks.



Ключові слова


Інтернет; реклама; соціальні мережі; рекламна кампанія; веб-аналітика; система управління рекламою; статистика; ефективність; Internet; advertising; social networking; advertising campaign; web analytics; advertising management system; statistics; perform

Посилання


1. Халилов Дамир. Маркетинг в социальных сетях / Дамир Халилов. – 4-е изд. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2017. – 233 с.

 

2. About Kenshoo [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://kenshoo.com/company/. – Назва з екрану.

 

3. Щербаков С. Таргетировання реклама. Точно в яблочко / С. Щербаков – СПб.: Питер, 2018. – 352 с.: ил.

 

4. 10+ инструментов веб-аналитики, на которые стоит обратить внимание [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.seonews.ru/analytics/10-instrumentov-veb-analitiki-na-kotorye-stoit-obratit-vnimanie/. – Назва з екрану.

Повний текст: PDF