Остання редакція: 2020-12-12
Анотація
Анотація
Пропонується інформаційна технологія динамічного оцінювання вболівальниками окремих епізодів футбольного матчу, формування відповідних рейтингів гравця/команди і прогнозування результатів майбутніх ігор на основі методів інтелектуального аналізу даних, машинного навчання, та обчислювального інтелекту, яка має стати ядром відповідної кібер-гри.
Ключові слова: віртуальна спільнота, формування рейтингів футболістів, віртуальні команди, нечітка логіка, прогнозування результатів футбольного матча, кібергра.
Abstract
It offers information technology for dynamic evaluation of individual episodes of a football match, the formation of appropriate player / team ratings and forecasting the results of future games based on methods of data mining, machine learning, and computational intelligence, which should become the core of the cyber game.
Keywords: virtual community, formation of football players' ratings, virtual teams, fuzzy logic, forecasting football match results, cyber game.
Ключові слова
Посилання
Д. О. Ванюков. Киберспорт как социально-виртуальный феномен в информационно-сетевом обществе [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://dspace.tltsu.ru/handle/123456789/8288
Полежаев Николай Юрьевич. Киберспорт и психологические особенности киберспортсменов [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://core.ac.uk/download/pdf/81243919.pdf
Корчемная Н.В. Исследование мотивов студентов к занятиям киберспортом/ Н.В. Корчемная // Электронный научно-публицистический журнал "Homo Cyberus". - 2018. - №2(5). [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://journal.homocyberus.ru/Korchemnaya_NV_2_2018
Суходимцев П.А. Киберспорт как контекст развития социально-значимых установок молодёжи [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://cyber3-conf.sportedu.ru/content/kibersport-kak-kontekst-razvitiya-sotsialno-znachimykh-ustanovok-molodezhi
Mesyura V. I. Improvement of fuzzy values ranking indexes for automation of man-caused swift-flowing emergencies liquidation / V. I. Mesyura, O. A. Sharygin // Nauka i studia. - 2013. - № 17 (85) - P. 11 - 16.
Месюра В. I. Модель прийняття рішень для задач ліквідації швидкоплинних надзвичайних ситуацій / В. I. Месюра, О.А.Шаригін //Обчислювальний інтелект (результати, проблеми, перспективи): Матеріали 1-i Міжнародної науково - технічної конференції (10 - 13 травня 2011 р., Черкаси). - 2011. - С. 45
Месюра В. І. Основи проектування систем штучного інтелекту. Навчальний посібник / В. І. Месюра, Л. М. Ваховська. – В.: ВДТУ, 2000. – 96 с
Xamarin и кросс-платформенная разработка [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://metanit.com/sharp/xamarin/1.1.php
А.Ю.Кононюк. Нейронні мережі та генетичні алгоритми – К.:«Корнійчук», 2008. С.195-197.
Как играть в Дэйли Фэнтези Футбол? [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://footbel.net/news/208-kak-igrat-v-dyejli-fyentezi-futbol.html
Как анализировать футбольные матчи: советы и рекомендации [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://legalbet.ru/shkola-bettinga/kak-analizirovat-futbolnye-matchi/
Крилик В.В. Математичний апарат штучного інтелекту в електроенергетичних системах – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка» 2019. – с. 88-94