КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2020)

Розмір шрифта: 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ДИНАМІЧНИХ РЕЙТИНГІВ ФУТБОЛЬНИХ КОМАНД
Ірина Володимирівна Хазівалієва, Володимир Іванович Месюра, Олескндр Миколайович Гурський

Остання редакція: 2020-12-12

Анотація


Анотація

Пропонується інформаційна технологія динамічного оцінювання  вболівальниками окремих епізодів футбольного матчу,  формування відповідних рейтингів гравця/команди  і прогнозування результатів майбутніх ігор на основі методів інтелектуального аналізу даних, машинного навчання, та обчислювального інтелекту, яка має стати ядром відповідної кібер-гри.  

Ключові слова: віртуальна спільнота,  формування рейтингів футболістів, віртуальні команди, нечітка логіка, прогнозування результатів футбольного матча, кібергра.

 

Abstract

It offers information technology for dynamic evaluation of individual episodes of a football match, the formation of appropriate player / team ratings and forecasting the results of future games based on methods of data mining, machine learning, and computational intelligence, which should become the core of the cyber game.

Keywords: virtual community, formation of football players' ratings, virtual teams, fuzzy logic, forecasting football match results, cyber game.


Ключові слова


віртуальна спільнота; формування рейтингів футболістів; віртуальні команди; нечітка логіка; прогнозування результатів футбольного матча; кібергра.

Посилання


Д. О. Ванюков. Киберспорт как социально-виртуальный феномен в информационно-сетевом обществе [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://dspace.tltsu.ru/handle/123456789/8288

 

Полежаев Николай Юрьевич.  Киберспорт и психологические особенности киберспортсменов [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://core.ac.uk/download/pdf/81243919.pdf

 

Корчемная Н.В. Исследование мотивов студентов к занятиям киберспортом/ Н.В. Корчемная  // Электронный научно-публицистический журнал "Homo Cyberus". - 2018. - №2(5). [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://journal.homocyberus.ru/Korchemnaya_NV_2_2018

 

Суходимцев П.А. Киберспорт как контекст развития социально-значимых установок молодёжи [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://cyber3-conf.sportedu.ru/content/kibersport-kak-kontekst-razvitiya-sotsialno-znachimykh-ustanovok-molodezhi

 

Mesyura V. I. Improvement of fuzzy values ranking indexes for automation of man-caused swift-flowing emergencies liquidation / V. I. Mesyura, O. A. Sharygin // Nauka i studia. - 2013. - № 17 (85) - P. 11 - 16.

 

Месюра В. I. Модель прийняття рішень для задач ліквідації швидкоплинних надзвичайних ситуацій / В. I. Месюра, О.А.Шаригін //Обчислювальний інтелект (результати, проблеми, перспективи): Матеріали 1-i Міжнародної науково - технічної конференції (10 - 13 травня 2011 р., Черкаси). - 2011. - С. 45

 

Месюра В. І. Основи проектування систем штучного інтелекту. Навчальний посібник  / В. І. Месюра, Л. М. Ваховська. – В.: ВДТУ, 2000. – 96 с

 

Xamarin и кросс-платформенная разработка [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://metanit.com/sharp/xamarin/1.1.php

 

А.Ю.Кононюк. Нейронні мережі та генетичні алгоритми – К.:«Корнійчук»,      2008. С.195-197.

 

Как играть в Дэйли Фэнтези Футбол? [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://footbel.net/news/208-kak-igrat-v-dyejli-fyentezi-futbol.html

 

Как анализировать футбольные матчи: советы и рекомендации [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://legalbet.ru/shkola-bettinga/kak-analizirovat-futbolnye-matchi/

 

Крилик В.В. Математичний апарат штучного інтелекту в електроенергетичних системах – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка» 2019. – с. 88-94


Повний текст: PDF