Остання редакція: 2020-05-17
Анотація
Запропоновано алгоритм управління транзисторним випрямно-інверторним перетворювачем системи електропривода електровоза змінного струму після проведення заміни існуючих тиристорів на сучасні силові IGBT-транзистори і застосування нового алгоритму його управління, що дозволяє суттєво підвищити коефіцієнт потужності тягових електроприводів електровоза і досягнути зниження гармонік напруги в контактній мережі.
INCREASING THE ENERGY EFFICIENCY OF THE TRACTION ELECTRIC DRIVE OF THE ELECTRIC DRIVE AC
Abstract :
The algorithm of the control of transistor rectifier-inverter converter of electric locomotive system of alternating current is offered due to the replacement of the existing thyristors on modern power IGBT-transistors and application of the new algorithm of its control, which can significantly increase the power coefficient of traction electric drives of electric locomotive and achieve a decrease in the harmonic voltage in the contact network.
Ключові слова
Посилання
1. Слєпцов М.А., Прокопович А.В., Савіна Т.І., Тулупов В.Д. Основи тяги електротранспорту. – Москва: вид-во Академія 2006. –464 с.
2. Шутце Т. Технологии 3,3 кВ IGBT модулей: в каком направлении развиваться и чего достичь? // Т. Шутце, Дж. Бирман, М. Пфафенленер. Электротехника. – 2008. – №6. – С. 3 –8.
3. Голуб А.П., Кузнєцов Б.І., Опришко І.О., Соляник В.П.. Системи керування електроприводами: Навчальний посібник. - К.: НМК ВО, 1992.352 с.
4. Розенфельд, В.Е. Теория электрический тяги / В.Е. Розенфельд, И.П. Исаев, H.H. Сидоров - М. : Транспорт, 1983. - 328 с.
5. Слепцов М.А. Основы электрического транспорта / Слепцов М.А., Долаберидзе Т.П., Прокопович A.B., Савина Т.И. [и др.]; учеб. для студ. высш. учеб. заведений /под общ. ред. М.А. Слепцова. - М. : Изд. центр «Академия», 2006. - 464 с.