КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018)

Розмір шрифта: 
КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ЯК ОСНОВА СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Оксана Магденко

Остання редакція: 2018-06-13

Анотація


В роботі розглядається сутність конкурентної стратегії як основи стратегічного плану розвитку підприємства. Проведено узагальнення поглядів науковців на розуміння сутності конкурентної стратегії підприємства.


Ключові слова


конкурентна стратегія; стратегічний план; критерії; підприємство; competitive strategy; strategic plan; criteria; enterprise.

Посилання


1. Балабанова  Л.  В.  Управление  конкурентоспособностью предприятий  на  основе  маркетинга  /  Л.  В.  Балабанова,  А.  В.  Кривенко.  –  Донецк : Донец. гос. ун-т экономики и торговли, 2014. – 147 с.

2. Барабась  Д.  О.  Управління  конкурентними  перевагами підприємства (на прикладі швейної галузі) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня  екон.  наук  :  спец.  08.06.01  «Економіка,  організація  і  управління підприємствами» / Д. О. Барабась. – Київ : КНЕУ, 2013. – 18 с.

3. Вергал  К.  Ю.  Теоретичні  підходи  до  класифікації  інноваційних стратегій /  К.  Ю.  Вергал  //  Теоретичні  і  практичні  аспекти  економіки  та інтелектуальної власності. − 2011. − № 2. − С. 214−219.

4. Горемыкин  В.  А.  Экономическая  стратегия  предприятия  :  учеб. для студ. вузов по экон. спец. / В. А. Горемыкин, О. А. Богомолов. – Москва : Филинъ : Рилант, 2011. – 506 с.

5. Максим’юк  Д.  А.  Методи  оцінки  конкурентоспроможності : підручник / Д. А. Максим’юк. – Київ : Знання-Прес, 2011. − 252 с.

6. Стеців Л. П. Конкурентні переваги: підходи до трактування та їх відмінності / Л. П. Стеців // Науковий вісник НЛТУ України : зб. наук.-техн. пр. – Львів : РВВ НЛТУ України. – 2014. – Вип. 19.12. – С. 263–270. 


Повний текст: PDF