Остання редакція: 2018-06-13
Анотація
В роботі розглядається сутність конкурентної стратегії як основи стратегічного плану розвитку підприємства. Проведено узагальнення поглядів науковців на розуміння сутності конкурентної стратегії підприємства.
Ключові слова
Посилання
1. Балабанова Л. В. Управление конкурентоспособностью предприятий на основе маркетинга / Л. В. Балабанова, А. В. Кривенко. – Донецк : Донец. гос. ун-т экономики и торговли, 2014. – 147 с.
2. Барабась Д. О. Управління конкурентними перевагами підприємства (на прикладі швейної галузі) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня екон. наук : спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / Д. О. Барабась. – Київ : КНЕУ, 2013. – 18 с.
3. Вергал К. Ю. Теоретичні підходи до класифікації інноваційних стратегій / К. Ю. Вергал // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. − 2011. − № 2. − С. 214−219.
4. Горемыкин В. А. Экономическая стратегия предприятия : учеб. для студ. вузов по экон. спец. / В. А. Горемыкин, О. А. Богомолов. – Москва : Филинъ : Рилант, 2011. – 506 с.
5. Максим’юк Д. А. Методи оцінки конкурентоспроможності : підручник / Д. А. Максим’юк. – Київ : Знання-Прес, 2011. − 252 с.
6. Стеців Л. П. Конкурентні переваги: підходи до трактування та їх відмінності / Л. П. Стеців // Науковий вісник НЛТУ України : зб. наук.-техн. пр. – Львів : РВВ НЛТУ України. – 2014. – Вип. 19.12. – С. 263–270.