Остання редакція: 2018-05-21
Анотація
Запропоновано застосування підходу до розробки експертної системи ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 на базі FDI-методу (Fault Detection and Identification), заснованого на порівнянні результатів вимірювань газодинамічних параметрів реального двигуна з розрахунковими параметрами, обчисленими по його математичної моделі, що дозволить вирішити широкий набір задач контролю і діагностики його технічного стану.
Ключові слова
Посилання
1. Frank M. P. Current developments in the theory of FDI / M. P. Frank, S. X. Ding // Preprints of the 4th IFAC Symposium on Fault Detection Supervision and Safety for Technical Processes, Budapest, 14–16 June, 2000. – 2000. – Vol. 1 – Pp. 16–27.
2. Fuente M. J. Fault detection and isolation in a non-lineal plant via Neural Networks / M. J. Fuente, S. Saludes // Preprints of the 4th IF AC Symposium on Fault, Detection Supervision and Safety, for Technical Processes (SAFEPROCESS'2000), Budapest, Hungary, 14–16 June, 2000. – 2000. – Vol. 1 – Pp. 472–477.
3. Таран Е. М. Универсальный метод согласования математической модели ГТД с результатами иснытаний / Е. М. Таран // Испытания авиационных двигателей. – Уфа : УАЙ, 1986. – № 14. – С. 63–70.
4. Ладыгин С. Ф. Эффективность методов уравнивания в задачах идентификации параметров математических моделей ГТД / С. Ф. Ладыгин // Испытания авиационных двигателей. – Уфа : УАИ, 1985. – № 13. – С. 31–41.
5. Гишваров А. С. Математическое моделирование рабочих процессов газотурбинных энергетических установок / А. С. Гишваров, И. В. Приб, B. C. Жернаков // Труды АН Республики Башкортостан. Отделение технические науки. – Уфа : АН РБ, 2002. – С. 212–229.