КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018)

Розмір шрифта: 
Принципи архітектурної модернізації сільських дошкільних закладів: на прикладі дошкільного навчального закладу у селищі Бражинці, Хмельницької області, Полонського району
Оксана Олегівна Мельник

Остання редакція: 2018-01-30

Анотація


Ідея даної роботи виникла в тому, що наша країна не вдосталь забезпечена дитячими садками, а особливо у сільській місцевості. Дошкільний вік дитини це основна складова її життя, яка дає початок розвитку моральних норм, поведінки, адаптації в суспільстві та на майбутньому шляху. Для країни, яка розвивається, життєво важливо дати системі освіти стимул рухатись вперед. В теперішній час все більше загострюються протиріччя між вимогами сучасних норм навчально-виховного процесу та існуючою матеріально-технічною базою навчальних дошкільних закладів, включаючи сільських. Особливе значення мають міри по підвищенню якісного рівня підготовки дітей, які там навчаються.

Ключові слова


сільський дошкільний навчальний заклад; архітектурна модернізація.

Повний текст: PDF