Остання редакція: 2022-11-20
Анотація
Враховуючи підвищення вимог до якості дорожньо-будівельних робіт та позитивного досвіду європейських країн використання безавтоклавного ніздрюватого бетону може принести значний економічний ефект під час будівництва сучасних автомобільних доріг в Україні та змінити акценти в підходах до технології конструювання і влаштування дорожнього одягу у транспортному будівництві загалом.
Ключові слова
Посилання
1. Demchyna, B., L. Vozniuk, and M. Surmai. "Scientific foundations of solving engineering tasks and problems." (2021).
2. Kalafat, K., L. Vakhitova, and V. Drizhd. "Technical research and development." Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 616 р. (2021).
3. Sokolovskaya, O. "Scientific foundations of modern engineering/Sokolovskaya O., Ovsiannykova L. Stetsiuk V., etc–Іnternational Science Group." Boston: Primedia eLaunch 528 (2020).
4. Hnes, L., S. Kunytskyi, and S. Medvid. "Theoretical aspects of modern engineering." Іnternational Science Group: 356 р. (2020).
5. Сердюк, В. Р., О. В. Христич, М. С. Лемешев. "Комплексне в’яжуче з використанням мінеральних добавок та відходів виробництва." (2009).
6. Лемешев М.С., Сівак К.К., Стаднійчук М.Ю. Особливості використання промислових техногених відходів в галузі будівельних матеріалів // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. 2020. № 2. С. 24-34.
7. Сердюк, В. Р., М. С. Лемешев, О. В. Христич. "Золоцементне в’яжуче для виготовлення ніздрюватих бетонів." (2011).
8. Ковальский, В. П., et al. "Использование минеральных заполнителей, наполнителей и микронаполнителей в сухих строительных смесях для поризованных растворов." Technical research and development: collective monograph. 8.9: 360–366. (2021).