Остання редакція: 2020-11-24
Анотація
У статті розглянуто питання якості як головного чинника конкурентоспроможності товару. Зроблено висновок щодо необхідності програми дії, в якій формулюються цілі та завдання, методи і засоби вирішення проблеми якості.
This article given the definition of quality, quality is considered as a factor in the competitiveness of the goods. The conclusion on the need for action programs, which are stated goals and objectives, methods and means of dealing with quality issues
Ключові слова
Посилання
Криворучко О. Мотивація якості на підприємстві / О. Криворучко // Стандартизація. Сертифікація. Якість. – 2007. – №3. – С. 34-39
Пинда Ю.В. Фактори підвищення рівня конкурентоспроможності будівельних робіт та продукції / Ю.В. Пинда // Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект: [Сб. науч. тр.] – Донецк: ДонНУ, 2008. – С. 793-801.